Спољашњу процену ефеката рада треба да дају директор, педагог, психолог и просветни саветник на основу увида у рад наставника приликом посете часовима и на основу прегледа комплетне педагошке документације коју наставник води. Записи, односно извештаји о одгледаним часовима чувају се код директора и стручне службе школе.
Хронолошки преглед посета мојим часовима
Присуство угледном часу – ДИРЕКТОР Клара Франциа Ђолаи:
17.02.2021. српски језик
Присуство часовима – ДИРЕКТОР Марија Цвенг:
14.09.2015. српски језик и математика
Присуство часовима – ДИРЕКТОР Агнеш Бала:
22.11.2011. час слободних активности
16.11.2010. од играчке до рачунара
Присуство часовима – ДИРЕКТОР Јелисавета Јовановић:
01.09.2006. ЧОС – одељењски квиз (присуствовао и градоначелник Сомбора Јован Славковић)
(подаци се још припремају)
Присуство часовима – ПЕДАГОГ Мирјана Кончаловић:
17.02.2021. српски језик
29.10.2014. српски језик и математика
16.10.2013. српски језик и математика
15.11.2012. српски језик и математика
17.12.2011. српски језик и природа и друштво
29.11.2011. српски језик и математика
01.03.2010. српски језик и математика
25.11.2009. српски језик и математика
24.04.2009. српски језик и математика
Присуство часовима – ПСИХОЛОГ Кристина Живковић:
28.10.2013. српски језик и математика
(старији подаци се припремају)
Присуство часовима – ПСИХОЛОГ Саша Стојшић:
26.05.2014. ликовна култура
Присуство часовима – ПРОСВЕТНИ САВЕТНИК Душанка Вукобрат:
шк. 2008/2009.год. – српски језик и математика
(подаци се припремају)
Присуство часовима – ПРОСВЕТНИ САВЕТНИК Милана Млинарски:
шк. 2015/2016.год – природа и друштво (29.10.2015. екстерна контрола школе)
Колико год било стручно и меродавно мишљење директора, педагога, психолога и просветног саветника, оно што ми много више значи, оно што ме мотивише да још боље радим, јесу мишљење, осећања и поступци мојих ученика по завршетку четвртог разреда; онда када се растајемо, када се искрено погледамо у очи, када се може пустити и покоја суза…
Уместо извештаја разних екстерних евалуатора, ево писма једне моје ученице: